Menü Bezárás

Virtuális asszisztens: vállalkozásod költségeinek csökkentője

Virtuális asszisztens: tisztázzuk, mit is jelent ez.​

Néhány éve már megjelent az online asszisztens, virtuális asszisztens, mint fogalom (igaz, az első időkben ez teljesen mást takart, mint mostanában, és sokaknak még mindig csak ez jut eszébe a szókapcsolat hallatán).

A jelenlegi vírushelyzet, és a hozzá kapcsolódó válság  kényszerűségből felgyorsította azt a folyamatot, amikor egyre több vállalkozás áll át – lehetőségei szerint – részben vagy teljes egészben az online munkavégzésre. Azok közül, akik most kényszerből váltottak ilyen munkamódszerre, sokan rájöttek, hogy ez nem is olyan rossz megoldás. És sokkal költséghatékonyabb is lehet a korábbi módszernél. Ha pedig működési költségekből kell lefaragni, nagyon sok vállalkozásnál a virtuális asszisztens “alkalmazása” lehet az egyik nagyon hatékony megoldás. 

Virtuális asszisztens (VA): gyűjtőfogalom. Olyan képzett szakemberekre használják, akik a távolból, leginkább otthonról (ún. „home office”-ból), segítik, támogatják a vállalkozások működését.

Szakosodhatnak képzettség, tapasztalat, érdeklődési kör szerint.

Ide sorolhatjuk pl. azokat, akik online tartalmakat készítenek, akik a reklámozásban segítenek, akik személyes segítői sokféle területen egy vállalkozónak, stb.

A virtuális asszisztens nem feltétlenül, és nem mindig azonos egy virtuális titkárnővel. Egy VA dolgozhat hasonló munkakörben, mint egy “hagyományos” titkárnő, de elláthat specializáltabb feladatokat is.

Kiknek és miért éri meg egy virtuális segítő munkáját igénybe venni?

Olyan cégeknek hasznos a virtuális asszisztens igénybe vétele, akiknél több, rendszeres, nem feltétlenül irodához kötött, más helyszínekről is elvégezhető, kiszervezhető munkafolyamat adódik, viszont ezek mennyisége nem (mindig) tölti ki egy teljes állású munkatárs teljes havi munkaidejét.

A VA maga felel a munkája, vállalkozása adózásáért, így a munkát adó ügyfélnek nem jelent terhet a munkabér, a járulékok, és a munkaviszonnyal kapcsolatos egyéb teendők. Csak a ténylegesen elvégzett munkára fizet, így költséghatékony.

A díjazás szerződés szerint lehet havi bér, órabér, projekt alapú díjazás, vagy egyéb forma, ami mindkét félnek megfelelő.

Egy VA dolgozhat több cégnek is, és egy cég is dolgozhat együtt több VA-val is.

A te vállalkozásod dolgozott már együtt ilyen szakemberrel?

Érdekel ez a lehetőség, de nem tudod, hol találhatnád meg a számodra ideális virtuális asszisztenst?

Mi itt a Digitális Iskolánál virtuális asszisztensek képzésével is foglalkozunk. Az itt végzett VA-k széles körű technikai képzést kapnak, így sokféle terület munkafeladatait képesek ellátni, valamint folyamatos technikai támogatás is segíti őket.

Ha szükséged lenne egy megbízható, ügyes, talpraesett virtuális asszisztensre, vedd fel velünk a kapcsolatot. A szükséges munkafolyamatok elvégzésére megkeressük és kiajánljuk a neked leginkább megfelelő asszisztenst, akivel sikeres lehet az együttműködésed.

Elérhetőségek:

Tel.: 06-70/315-8462

Email: info@digitaliskola.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük